VDO BRAKE UPGRADE PROGRAM STAGE 1

Hamulce Klasy Premium (Stage 1)

Idealne do terenówek, SUV-ów i off-roadu

KOMU PRZYDAŁABY SIĘ MODERNIZACJA HAMULCÓW?

 

Standardowe hamulce w Twoim pojeździe są zaprojektowane do pracy ze standardowymi oponami oraz pojazdami o zalecanej masie.

 

Jednak użytkownicy aut 4×4 często zwiększają rozmiar opon i dodają do swoich pojazdów dodatkowe obciążenie offroadowe i wyprawowe.

 

Te modyfikacje mają bezpośredni wpływ na wydajność hamowania.

 

Program modernizacji hamulców Ironman 4×4 oferuje wytrzymałe rozwiązanie dopasowane do wymagań pojazdów 4×4.

Klocki hamulcowe

  • Kevlarovo-ceramiczna formula
  • Zatwierdzone zgodnie z normą ECER90
  • Proces utwardzania termicznego
  • Podkładki ze stali nierdzewnej
  • Fazowanie i nacinanie
  • Kevlarovo-ceramiczna formula

Wzmocniona formula ceramiczna zapewnia doskonałą siłę hamowania i czystsze koła.

  • Zatwierdzone zgodnie z normą ECER90

Jakie są zalety?

-Testowanie – Jakość – Bezpieczeństwo

  • Proces utwardzania termicznego

Mocniejszy materiał cierny dla lepszej trwałości.

  • Podkładki ze stali nierdzewnej

Podkładki ze stali nierdzewnej umożliwiają lepsze odprowadzenie ciepła i chche hamowanie.

  • Fazowanie i nacinanie

Fazowany i nacinany design zapewniający ciche hamowanie. Fazowanie zapobiega zjawisku ciąnięcia końcówki ciernej. Nacięcia rozpraszają ciepło i gazy.

Tarcze hamulcowe

Dwukierunkowy Wzór Nacięć do skutecznego usuwania gazów, brudu i wody.

Metalurgia Wysokowęglowa

Kompatybilne z OEM (oryginalnym wyposażeniem).

  • Dwukierunkowy wzór nacięć bardziej efektywnie odprowadza gazy, brud i wodę.
  • Wysokowytrzymały stop zapewnia zwiększoną wytrzymałość i trwałość tarczy.
  • Kompatybilność z oryginalnym wyposażeniem (OEM).
  • Oryginalna powłoka Geomet dla lepszej ochrony przed korozją.
  • Większa odporność na zużycie.
  • Obróbka cieplna zapobiega odkształceniom tarczy.
  • Wzór nacięć bez kierunku.
  • Lepsze samooczyszczanie w warunkach terenowych.
  • Nacięcia rozpraszają ciepło i gazy.
  • Zwiększona grubość odpowiadająca oryginalnej specyfikacji OEM.
  • Lżejsze odlewy, które redukują grzanie punktu i zanik hamulców.
  • Kevlarovo-ceramiczna formula
  • Zatwierdzone zgodnie z normą ECER90
  • Proces utwardzania termicznego
  • Podkładki ze stali nierdzewnej
  • Fazowanie i nacinanie
  • Kevlarovo-ceramiczna formula

Wzmocniona formula ceramiczna zapewnia doskonałą siłę hamowania i czystsze koła.

  • Zatwierdzone zgodnie z normą ECER90

Jakie są zalety?

-Testowanie – Jakość – Bezpieczeństwo

  • Proces utwardzania termicznego

Mocniejszy materiał cierny dla lepszej trwałości.

  • Podkładki ze stali nierdzewnej

Podkładki ze stali nierdzewnej umożliwiają lepsze odprowadzenie ciepła i chche hamowanie.

  • Fazowanie i nacinanie

Fazowany i nacinany design zapewniający ciche hamowanie. Fazowanie zapobiega zjawisku ciąnięcia końcówki ciernej. Nacięcia rozpraszają ciepło i gazy.

Dwukierunkowy Wzór Nacięć do skutecznego usuwania gazów, brudu i wody.

Metalurgia Wysokowęglowa

Kompatybilne z OEM (oryginalnym wyposażeniem).

  • Dwukierunkowy wzór nacięć bardziej efektywnie odprowadza gazy, brud i wodę.
  • Wysokowytrzymały stop zapewnia zwiększoną wytrzymałość i trwałość tarczy.
  • Kompatybilność z oryginalnym wyposażeniem (OEM).
  • Oryginalna powłoka Geomet dla lepszej ochrony przed korozją.
  • Większa odporność na zużycie.
  • Obróbka cieplna zapobiega odkształceniom tarczy.
  • Wzór nacięć bez kierunku.
  • Lepsze samooczyszczanie w warunkach terenowych.
  • Nacięcia rozpraszają ciepło i gazy.
  • Zwiększona grubość odpowiadająca oryginalnej specyfikacji OEM.
  • Lżejsze odlewy, które redukują grzanie punktu i zanik hamulców.

Lista samochodów

Marka Model/Seria Rok Strona
Ford
Ranger PX1, PX2, PX3, Raptor
2011-2022
Przód
Ranger PY
2022+
Przód & Tył
Everest PY
2022+
Przód & Tył
Isuzu
D-Max
2012-2020
Przód
D-Max
2020+
Przód
Mu-X
2020+
Przód
Mitsubishi
L200 Triton MN MQ MR
2009-2017
Przód
L200 Triton MR
2018-2024
Przód
L200 Triton MV
2024+
Przód
Pajero Sport
2015+
Przód
Nissan
Navara D23
2015+
Przód
Terra
2018+
Przód
Toyota
Hilux Gen7
2015-2015
Przód
Hilux Gen8
2015+
Przód
Tacoma
2016+
Przód
FJ Cruiser
2007+
Przód & Tył
Prado 150
2009+
Przód & Tył
Fortuner
2016+
Przód & Tył
LC100 IFS
1998+
Przód & Tył
LC200
2007-2021
Front & Rear
LC300
2022+
Przód