Foam Cell

Budowa

Ukształtowanie obudowy zewnętrznej gwarantuje amortyzatorom Ironman Elite większą przepustowość oleju. Dzięki zastosowaniu oleju wysokotemperaturowego urządzenie jest lepiej chłodzone i zachowuje lepkość oleju nawet w najtrudniejszych warunkach.

Tłok wykonany ze spieków i głowica kompresyjna odporna pod względem mechanicznym budowa tych elementów pozwala im wytrzymać ekstremalnie wysokie ciśnienie przy zachowaniu całkowitej kontroli nad pojazdem.

Tłoczysko

Jest zahartowane indukcyjnie i pokryte powłoką chromową. Oznacza to, że zużywanie się uszczelek wysokociśnieniowych na prowadnicy jest znacznie zredukowane.

Simering i uszczelnienie Multi-Lip Seal i Wiper Seal

Obydwa rodzaje uszczelnienia współgrają ze sobą w celu utrzymania nieczystości z dala od wnętrza amortyzatora, utrzymując olej we wnętrzu oraz redukując tarcie statyczne na tłoczysku.

Wewnętrzny ogranicznik uderzenia

Te umieszczone na tłoczysku w trakcie procesu produkcyjnego ograniczniki zapobiegają uszkodzeniu tłoka i głowicy kompresyjnej w momencie, gdy amortyzator jest narażony na znaczne skoki w trakcie jazdy terenowej.

Bocznie spawane końce mocowań

Wszystkie amortyzatory Ironman Elite mają dodatkowe spawy na końcach ramy (mocowaniach), co podwyższa jeszcze bardziej ich wytrzymałość.

Wysokoodporne na obciążenie tuleje gumowe

Wysokiej jakości guma używana w mocowaniu amortyzatora umożliwia dostosowanie wymaganej elastyczności odpowiednio do warunków.

Technologia komórek piankowych Foam Cell Technology

Pianka mikrokomórkowa umieszczana pomiędzy rurą wewnętrzną i zewnętrzną amortyzatora sprawia, że jest on bardziej wytrzymały i zachowuje optymalność wydajność w warunkach, w których inne amortyzatory tracą swe własności tłumiące.

Średnica 41 mm

Wyjątkowo duża średnica tłoka umożliwia utrzymanie najwyższego stopnia tłumienia drgań w najtrudniejszych warunkach.

9 stopniowy układ zaworów

Dzięki 4-stopniowemu układowi zaworów w trakcie kompresji oraz 5 stopni podczas odbicia, Ironman Elite gwarantuje precyzyjne tłumienie, poczynając od najmniejszego falowania, a na największych uderzeniach kończąc.

Cechy charakterystyczne i zalety amortyzatorów IRONMAN

* (A) tłok 41mm

* (B) tłok i głowica wykonane ze spieków

* (C) zespół uszczelek wysokociśnieniowych

* (D) olej wysokotemperaturowy

* (E) wewnętrzne ograniczniki uderzenia

* (F) podwójnie chromowane tłoczysko

* (G) wewnętrzna uszczelnienie tłoczyska

* (H) technologia „Foam cell”

* (I) spawane łukowo mocowania

ZALETY

* (A) największy na rynku tłok w amortyzatorze dwururowym

* (B) maksymalna wytrzymałość i trwałość

* (C) wyższa wytrzymałość

* (D) wewnętrzna ochrona przeciw wyciekom

* (E) maksymalne chłodzenie

* (F) ochrona wewnętrznych części amortyzatora

* (G) maksymalna wytrzymałość

* (H) ochrona tłoczyska i długa żywotność

* (I) idealny do pracy w trudnych warunkach terenowych

* (J) maksymalne bezpieczeństwo i wydajność