UKŁAD WYDECHOWY IRONMAN4X4

Wyższy  moment obrotowy, więcej mocy

bigbore_header
bigbore_subheader
 

Układ wydechowy Big Bore stworzony przez Ironman4x4 dla lepszego odprowadzania spalin, przez co silnik auta staje się mniej obciążony, jest to szczególnie ważne w momentach kiedy trzeba wyciągnąć z niego jak najwięcej

Każdy system jest zaprojektowany, aby uzyskać maksymalną wydajność i efektywność z silnika, przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu hałasu i maksymalnie wysokiego prześwitu.

Przy tworzeniu nowego układu wydechowego inżynierowie Ironman4x4 przeprowadzili testy drogowe jak również na hamowni. standardowy pojazd sprawdzić impuls i temperaturę spalin. Układ wydechowy był sprawdzany nie tylko pod kątem poziomu hałasu, ale również temperatury, mocy wejściowej i wyjściowej  (Moment obrotowy i ilość koni).

  • Brak zagięć układu wydechowego
  • Zawiera Dump pipe
  • Katalizatory Diesel
  • Złączka elastyczna ze stali nierdzewnej
  • Zawiera rezonator
  • Kompletny zestaw do montażu: uszczelki i gumy mocujące
  • 1.6 Ścianki aluminiowe
  • Łatwy montaż

Schemat zgięć

NR. CZĘŚCI MARKA MODEL SKRZYNIA BIEGÓW OPIS
 IEXHAUST001 TOYOTA Landcruiser 79 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel MANUAL Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST002 Landcruiser 76 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel MANUAL Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST009 Landcruiser 78 Series Troop Carrier 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel MANUAL Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST010 Landcruiser 100 Series IFS 1998 – 2007, 4.5L V8 Turbo Diesel MANUAL Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST003 Landcruiser 200 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Twin Turbo Diesel AUTO 4.5L V8, Turbo x2 Wydech kwasowy z 2 x 3″ Dump pipe na 3″ Pipe pracuje z kolektorem wydechowym 3 1/2″ pipe pracuje z tłumikiem 31/2″ rezonator.
 IEXHAUST003 Prado LWB 120 Series
Od 2005 , 3L D4D
M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST004 Prado LWB 150 Series
Od 2005 , 3L D4D
M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST005 Hilux KUN16R / KUN25R
Od 2005 , 3L CRD
M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST006 NISSAN Patrol GU 12/2000 – 2006,
3L Turbo Diesel Wagon
M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST006 Patrol GU Od 1/2007,
3L CRD Wagon
   M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST011 Navara D22 2.5L Turbo Diesel M / A 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST012 Navara D40 550 Od  1/2011,
V6 Turbo Diesel
AUTO 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST007 FORD Ranger PX Od  2011,
5 Cyl. Turbo Diesel
MANUAL 3″ wydech z  DPF, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.
 IEXHAUST008 Ranger PX Od  2011,
5 Cyl. Turbo Diesel
AUTO 2.5″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator.