Wyższy moment obrotowy, więcej mocy
Układ wydechowy Big Bore stworzony przez Ironman4x4 dla lepszego odprowadzania spalin, przez co silnik auta staje się mniej obciążony, jest to szczególnie ważne w momentach kiedy trzeba wyciągnąć z niego jak najwięcej
Każdy system jest zaprojektowany, aby uzyskać maksymalną wydajność i efektywność z silnika, przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu hałasu i maksymalnie wysokiego prześwitu.
Przy tworzeniu nowego układu wydechowego inżynierowie Ironman4x4 przeprowadzili testy drogowe jak również na hamowni. standardowy pojazd sprawdzić impuls i temperaturę spalin. Układ wydechowy był sprawdzany nie tylko pod kątem poziomu hałasu, ale również temperatury, mocy wejściowej i wyjściowej (
- Brak zagięć układu wydechowego
- Zawiera Dump pipe
- Katalizatory Diesel
- Złączka elastyczna ze stali nierdzewnej
- Zawiera rezonator
- Kompletny zestaw do montażu: uszczelki i gumy mocujące
- 1.6 Ścianki aluminiowe
- Łatwy montaż
NR. CZĘŚCI | MARKA | MODEL | SKRZYNIA BIEGÓW | OPIS |
---|---|---|---|---|
IEXHAUST001 | TOYOTA | Landcruiser 79 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel | MANUAL | Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. |
IEXHAUST002 | Landcruiser 76 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel | MANUAL | Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST009 | Landcruiser 78 Series Troop Carrier 2007 – Current, 4.5L V8 Turbo Diesel | MANUAL | Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST010 | Landcruiser 100 Series IFS 1998 – 2007, 4.5L V8 Turbo Diesel | MANUAL | Fabryczne Turbo z 3″ wydechem, z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST003 | Landcruiser 200 Series 2007 – Current, 4.5L V8 Twin Turbo Diesel | AUTO | 4.5L V8, Turbo x2 Wydech kwasowy z 2 x 3″ Dump pipe na 3″ Pipe pracuje z kolektorem wydechowym 3 1/2″ pipe pracuje z tłumikiem 31/2″ rezonator. | |
IEXHAUST003 | Prado LWB 120 Series Od 2005 , 3L D4D |
M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST004 | Prado LWB 150 Series Od 2005 , 3L D4D |
M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST005 | Hilux KUN16R / KUN25R Od 2005 , 3L CRD |
M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST006 | NISSAN | Patrol GU 12/2000 – 2006, 3L Turbo Diesel Wagon |
M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. |
IEXHAUST006 | Patrol GU Od 1/2007, 3L CRD Wagon |
M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST011 | Navara D22 2.5L Turbo Diesel | M / A | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST012 | Navara D40 550 Od 1/2011, V6 Turbo Diesel |
AUTO | 3″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. | |
IEXHAUST007 | FORD | Ranger PX Od 2011, 5 Cyl. Turbo Diesel |
MANUAL | 3″ wydech z DPF, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. |
IEXHAUST008 | Ranger PX Od 2011, 5 Cyl. Turbo Diesel |
AUTO | 2.5″ wydech z Dump pipe, Katalizator, Złącze elastyczne, Tłumik i tylny rezonator. |